MÅSTE SOVA!

heeeej! ligger här med en sovande Emma brevid mig myyys! igår var jag ju på bio med Andre och filmen var super kul verkligen att rekommendera. Efter filmen åkte vi hem till honom och typ sov sen vakna jag typ vid nio i morse asså jag kan verkligen inte sova mer än nio timmar helt sjukt. Allafall idag har jag spelat poker,bakat sockerkakka sen var jag hemma hos Jessicas mamma och åt massa mat och fika mm. Sen fick jag kläder och en skit fin väska av Ylva tack tack tack !
När vi kom hem var Emma redan här och då spelade vi kort och Emma typ vann med jätte mycket men jaja (jag lät henne vinna)! sen nu ligger jag i sängen, borde sova ska upp kvart i sex för att sedan sitt ai bilen tjugo över sex mot Tullingehallen där jag och Emma ska spela mot varann hehe kommer bli kul! Sen har jag en till match i morgon kväll i barkaby vid typ åtta på kvällen JIPPIE!? , aja fan nu måste jag sova puss och super god natt ! <33333/sandra

Kommentarer
Postat av: emma

vadå du lät mig vinna ? dålig stil hörru.. jag vann ju på ren skicklighet. va ju lätt bäst ;)

kul att se dig på planen igen , det va ett tag sen..

vi måste ses snart igen , älskar dig gumman :) <3

2010-10-24 @ 19:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0