FREDAGGGGG!

okeeej, typ hej ... det här är den typ segaste dagen på länge. Imorse hade vi musik och spelade upp våra låtar som vi hade gjort och jag,mimmi,mickis,natalia hade gjort en låt om strumpor det var typ näst! Sen har vi ätit luck och kollat på film eftersom matte läraren inte är här idag heller. Men men snart ska vi ha uls kommer suga för jag är så trött men är typ klar med arbetet så det är super skönt!!!! , efter skolan ska jag till älsklingen sen har han träning tror jag stannar hemma hos han så länge eller så åker jag hem till mamma under tiden. Men nu ska jag kolla film en stund innan vi början , SPCEJAM!!!! rekommenderar!!!! puss
hha sitter mot ett fönster så vart svart typ:O!

Kommentarer
Postat av: k

lust att visa någon bild som du fotat? :) vill att bilden ska bli bra så :D

2010-10-08 @ 13:28:03
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0