FREDAG!

godmorgon! igår så blev det handen med emma efter skolan vi fikade och hade jätte mysigt handlade även en tröja en klänning och hårband. Efter handen mötte jag upp pappa vid körskolan så gjorde vi syntest och beställde kurs så kursen blir av på tisdag vilket är bra eftersom det är så snart. Efter det åkte vi hem och typ nörda data lite sen åt och packa sen bar det av till match. Vi mötte ingaro på ingarö så det var en bit att åka sjukt irriterande, men det vart allafall 7-6 till dom men det var bara träningsmatch och dom hade killar med så det var ju inte så konstigt. Va väl hemma typ kvart över elva va bara och hoppa in i duschen sen sova somnade fort. Nu ska jag straxt fixa det sista på mig själv sen ta mig till bussen. Hoppas ni får en härlig helg allihoppa:D <33
puss
det är jag idag :P + mer marcara;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0