MELLAN TRÄNINGARNA!

heeej! kom nyss hem från träningen i skolan och väntar nu på mat ska bli gott är super hungrig faktiskt. Sen blir det att åka vidare till fysträningen och det kommer säkert bli grymt jobbigt pust! haha men men min vecka kommer se ut såhär:
Måndag: skolan,träning skolaget, fysträning
Tisdag: teori med skollaget, skolan , träning
Onsdag: skolan, jobb, åka till mamma?
Torsdag: Träning skollaget, skola , Träning
Fredag: ?
Lördag: Match
Söndag: Jobb, Match
hahaha kuuul vecka eller? vill ni träffa mig är det på fredag eller lördag först till kvarn?=)
/sandra
hahah ser fett med biff ut :O?! coooolt!

Kommentarer
Postat av: v

jag tar första ching på fredag!

2010-11-22 @ 19:47:06
Postat av: V

jag tar första ching på fredag!

2010-11-22 @ 19:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0