LÖRDAG, DET GÖR ONT!

godmorgon ! just nu gör jag ingeting har städat mitt rum och lite så vaknade klockan sju och kunde inte osmna om det sög ganska hårt. Idag har jag egentligen inte lust att göra någonting, mår så jävla dåligt över den smärta jag orsakat hos honom, mår verkligen dåligt över att göra så mot honom han är inte värd det verkligen inte. Men jag är ledsen.. men men idag ska jag åka och kolla på min match eftersom jag inte får spela med hals ont vilket jag förstår kan knappt svälja fortfarande, så blir nog ingen match i morgon heller. Ikväll ska jag nog träffa Emma en stund saknar henne som fan vi har tappat varann rejält men det ska det bli ändring på. Aja nu hoppas jag på att Jessica och pappa kommer hem med dom fula overollerna hahah hej då / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0