INFLYTTNINGSFEST / KALLT I MITT RUM!

jag är sääämst på att blogga jag veeeet! men är jätte trött och har ont i benen och är irriterad har varit hos kusin hogge som hade iflyttningsfest, var roligt men åkte hem tidigt var så trött. Har världens bästa pappa som kom och hämtade mig , älskar dig.
Imorgon har jag inte ett piss planerat bara att jag ska gymma och känns som det är det enda som kommer hända så, det är ungefär så mina dagar ser ut nu för tiden. Det är väldigt kallt i mitt rum asso ligger med mjukisar korttröja och strumpor och endå är det kallt, tänk om man hade en pojkvän här som kunde värma än......! men nej. Men har allafall världens mysigaste och bästaste hund i sängen brevid mig mys. Nu ska jag kolla vidare på patrik1.5 och lär väl somna till den antar jag  puss och god natt <3/sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0