DU ÄR BÄST !

ligger nu i sängen och allt bara snurrar i huvudet på mig det gör så ont inom mig jag har så ont när jag vet att jag har orsakat din smärta. Jag vill verkligen inte se dig ledsen eller veta av att du är ledsen arg besviken på grund av mig fan va ont det gör! Önska det inte var jag utan att jag kunde vara där och trösta dig få dig glad och få dig att må bra men nej nu är det inte så och jag är maktlös och kan inte göra någoting... Är verkligen ledsen vet att du hatar mig just nu men hoppas verkligen du inser att jag inte kan bestämma över mina känslor och att jag inte vill göra dig ledsen det är det minsta jag vill fan förlåt :'( !
/s

Kommentarer
Postat av: mamma

Min älskade gumma, får tårar i ögonen när jag läser dina fina ord och förstår att det gör riktigt ont inom dig nu..... Svårt att hitta ord som kan trösta dig, men du vet det där vi pratade om, att man måste följa sina egna känslor och vara sann mot sig själv. För om du inte mår bra i dig själv så är det svårt att göra andra lyckliga...allting bygger ju på att man mår bra i sig själv. Hårt men så sant....älskar dig min tjej och jag tycker du är så stark. Tusen pussar och kramar...och kom ihåg att det kommer att kännas lite lättare för varje dag som går.

2010-11-30 @ 13:19:51
URL: http://likehuldt.blogg.se/
Postat av: sandra

tack mamma <3

2010-11-30 @ 23:28:09
Postat av: Lavranslinea

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2011-02-24 @ 08:23:10
URL: http://lavranslinea.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0