;D;D;D;D!

Shhhiiit ! sprakel och dunder min syster har gjort ett inlägg måste nästan firas?:O! nej men allafall idag åkte jag med mamma och Jennifer till tyresö och sen tog jag bussen till stan och mötte älsklingen som var så trött stackarn. Efter det hoppade jag av i handen och åt sushi med pappa gott gott tack för maten pappi ! Nu sitter jag i soffan och måste strax gå och packa träning på g. Hemma halv tio får se vad som händer då kanske träffar palm en stund :)?! men nu måste jag dra <3333
vet att jag är fett hhheeeet! juste köpte ny piescing och töjning idag hihihihi

Kommentarer
Postat av: Alexandermargit

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2010-12-22 @ 10:46:59
URL: http://alexandermargit.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0