:DD:!

hejsan! igår var det söndag och då spelade vi match med damlaget mot serieledarna och det blev till slut 4-4 efter många utvisningar och konstiga domslut, vi hade behövt vinna men vi tar dom nästa gång.
Idag måndag var det ju första skol dagen på två veckor den gick bra sen hade jag träning med akademin till halv fem då pappa hämtade mig. Han är så bääääst! Efter det kollade jag lite tv gjorde pannkakor pluggade körkortsteori och sen övningskörde. Det var tredje gången nu och jag vill bara köra hela tiden hahah men men imorgon är det skola och går till halv fem:( men men sen blir det träning på kvällen nu kollar jag tv och ska snart kolla på paradise :D:D:D:D ! puss sandra
bild från i somras fan vad jag saknar mitt blonda håååår!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0