Näst sista måndagen i skolan!

Godmorgon, hoppas ni sovit gott för det har jag hade dock lite svårt att somna igår men somnade till slut. Idag försov sig älsklingen lite stackarn hehe (mitt fel) , men men sånt händer ibland. just nu sitter jag i min hemvist i skolan och väntar på att emma ska ringa så vi kan gå till matsalen. Hade en knappt matte lektion fick veta att jag fick ig men ska gå om så det är ingenfara.

Juste måste berätta att vi ska köra boxersize på träningen idag med laget ska bli grymt roligt men det värsta är att det är så jävla jobbigt. Så snacka om att jag kommer ha grym träningsvärk imorgon, men det är det värt. Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva så kommer mer ikväll eller senare,

Puss och kram skumbanan :D <3 / sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0