Hiss / Diss

HISS

Sommaren, äntligen är den påväg, har redan fått mycket färg från helgen

Blommiga mönster, de är så fint och om man har en svart outfit, och sätter på sig ett blommig linne eller en tröja, gör de allt mycket bättre

Låga skor, jag kan värkligen inte gå i klackskor, de går bara inte, ser ut som en full flodhäst när jag ska försöka

DISS

Våran granne, han spelar gitarr dagarna i ända, så högt så at de skakar i våra väggar, och han spelar inte ens bra, och de ska vara hans jobb ?!

Korta naglar, jag biter på naglarna, har fösökt allt men de går bara inte att sluta, vill ha långa naglar nu så man kan ha massa fina nagellack !

Att sandra är sjuk
, BLI FRISK NU LILLESYSTER !



/ jen

Kommentarer
Postat av: sandra

haha , jag försöker:O! hoppas på lite medicin idag har ont från halsen upp till ögonen:O?

2010-05-26 @ 10:40:52
URL: http://likehuldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0