Tisdag morgon

jag vaknade vid 10, skönt att äntligen få sova längre än kl 8.. i varje fall idag ska jag vänta på mamma tills hon kommer hem, och de blir nog runt 1, sen ska vi till tyresö, hon ska klippa sig kl 2 och jag tänkte gå runt och kolla lite i centrum, ska köpa fake gele naglar, älskar att göra sånt, dom håller typ 1-2 veckor, så aa. Ska göra på Emelie, hon ville ha innan hon åker till spaninen :) sen ska jag gå kurs där jag lät mig göra riktiga, då kommer jag göra på vänner och familj för kanske 50-100-150 kr :D

Helgen har varit riktigt rolig, blev lite mycket för folk fredag och lördag, så dom kvällarna ska vi inte prata om, och söndag va jag riktigt bakis :P haha.
Igår va jag med min lillasyster och senare på kvällen träffade jag Emelie, riktigt skön brud de där, vi klickar på ett grymt bra sätt, och de trodde jag aldrig ! Vi koommer bli bra vänner, wihoo :D nej nu ska jag försöka städa lite, !

/ jen


Kommentarer
Postat av: Emelie

ahw gumman. ja det gjorde vi verkligen. du är hur bra som helst. ja det kommer vi verkligen ! PUSS PUSS <3

2010-06-15 @ 18:29:53
URL: http://empou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0