Snart är det över!

Skönt att ha det avklarat, eller ja nu får det iallafall en början på det ska bli jätte skönt att bli va med det. Jag har inte gjort ett skit på sommarlovet hitills helt värdelöst faktiskt vill bara må bra så jag kan göra någonting träffa vänner saknar alla. Men men lite av min sommar planering an ni få se här
19 Juni - inflyttningsfest hemma hos pappa
20 Juni- Landet?
23 Juni - Sjukhuset
25 Juni - Midsommar på landet med hur mycket släkt och vänner som helst längtar verkligen!
1 Juli - Älsklingen kommer ÄNTLIGEN HEM!
15 Juli- Legoland med Pappa, Jessica och lillebror
Sen början på augusti blir det Spanien med min älskling och hans familj , längtar verkligen!!!
Nej nu ska jag fixa lite låtar till ipoden :D pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0