Skön dag!

Hej! idag vaknade man av en ställd klocka vilket man inte gjort på väldigt länge snozzade typ 4-5 gånger innan jag kom upp sen var jag tvungen och packa och sedan bege mig till bussen. Mötte upp syster på tåget för att vi sedan skulle ta oss in till söder och sedan vidare till sjukhuset, allt gick prima där tog typ fem minuter. Efter det åkte vi till Farsta och kollade lite affärer och både jag och syster hittade en varsin tröja, inte ofta det händer. Senare möter jag upp Jennifer i vh och vi tar tåget mot handen och möter upp hennes kille för att åka till Raman och bada , det var jätte varmt i vattnet. Sen har jag bara Ätit middag med pappa och Ante och längtar verkligen inte efter dom två kommande dagarna ..... Kram sandra
-bild på min tröja kommer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0