Måndag!

Heeellue! Idag har jag inte gjort så mycket både jag och älsklingen hade jätte svårt att sova i natten som var, fattar inte varför. Men sedan på dagen idag berättade pappa att det kunde vara fullmånen och att även han haft svårt att sova, tror ni det var så?
Allafall så åkte jag hem till Emma idag och vi typ spela sims till det dampa så åkte vi hem till mig och gav oss på ett tusenbitars pussel, så nu är det typ bara halva kvar nu. Sen hjälpte jag pappa med middagen vi gjorde lasange som blev otroligt god. Efter maten så fick jag skjuts av min snälla pappa hem till andre (TACK PAPPA). Nu har vi precis badat skum bad och nu är älsklingen nere och stryker sin skjorta som han ska ha i morgon ( den som jag köpt åt han).
Jaa , vad händer mer i veckan då.. jo på torsdag åker min älskling bort till USA i tre helvetes veckor. Fattar inte hur jag ska klara av det , vi har liksom varit ifrån varann som mest en vecka på ett år? men men har inte så mycket val liksom, bara vänta på att han ska komma hem. Jag och Emma ska sitta och sakna tillsammans eftersom hennes kille också är i USA fast han har redan varit borta i tre veckor och ska vara borta i tre till , lider verkligen med dig gumman ( http://arfwidssons.blogg.se/ ) kolla in den och kommentera.
Nej nu måste jag nog krama min älskling! hehe, sen blir det natti natti, sov gott:D!
(gammal bild) / Älskar dig :D:D:D:D:D:D:D:D!!!!!!!!!!!!
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: JENNIE

sv; tack :)!

nej, det tror jag inte att du gör! :)

2010-06-07 @ 20:59:01
URL: http://jennieduvet.blogg.se/
Postat av: sara

svar: tack, snälla du. :)

2010-06-08 @ 07:25:22
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0