Landet!

Hej! nu har jag varit på landet i två dagar jätte skönt har det varit jag har inte gjort så mycket eller igår var jag och mamma ute och ryckte strömming vilket är en sak jag älskar. Vi fick inte så många till en början men när det började regna och vi skulle åka hem då kom alla! vi fick ihop 27 st på typ 40 min och ska ut nästa vecka igen , wiiiiee! Sen kom Lina ut till landet igår så vi bastade och åt god mat jätte mysigt tack för att du kom gumman. Jag somnade tyvärr i soffan vilket kändes jätte taskigt men hoppas det inte gjorde något. Sen idag var jag hos psykologen igen sen har jag ätit tacos med pappa och syster jätte mysigt. Nej nu blir det datorn lite mera sen vet jag inte tror inte jag orkar göra något , pussisar /san

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0