Landet!

Heeeej! nu är det så att jag varit på landet hela veckan så jävla skööönt, men varit väldigt jobbigt när jag inte haft något internet för har ju då inte kunnat prata med min älskling .FÖRLÅT! Men nu har min kusin adam kommit ut med sitt så nu blir det att prata med älsklingen i natt om jag orkar komma upp? Idag har vi allafall varit på "vitön" otroligt skönt solat hela dagen så har nog fått lite färg. Det värsta är bara att nu tyker jag att jag blivit brun sen när andre kommer hem kommer han vara tio gånger så brunare så gissa om jag kommer känna mig vit -.-' Men men imorgon är det fredag och innebär däremot att det är stor midsommar på solbacken! vi kommer vara ca 40 pers här släkt och vänner ska bli otroligt mysigt :D nej nu måste jag äta lite och ska kanske sedan ut och träffa Martin8 har inte träffat han sen förskolan) hehe men puss på er så länge !
Man ser antagligen att jag är lite röd på kinderna ^^
/ sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0