jenn,

Nu lägger jag in en lista, kommer ett inlägg i morgon vad jag gjort den senaste tiden :D

DIN/DITT FÖRSTA:
operation:
Ingen än
piercing:
Naveln
sport: Gymnastik, haha

husdjur: Hund

semester: När jag va bebis

konsert: Snoop dogg

kärlek: Marcus


JUST NU:

äter du: Ingenting

dricker du: Äppel juice

ska du: Skriva klart de här, säga godnat till Emelie, sen sova

lyssnar du på: Tvn

väntar du på: Ingenting

tittar du
på: Datan
har på du på dig:
Myskläder

DIN FRAMTID:
barn: Jaa, ett helt innebandylag !
giftermål: I framtiden jaa
karriär: Jaa, vet inte vad jag vill bli när jag blir stor

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar:
Kramar
kortare eller längre:
Nöjd
snygg mage eller snygga armar:
Mage :D
busig eller lydig: Beror på situtionen

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling:
Jaa
tappat bort glasögon/linser:
Använder inte,
brutit ett ben:
Nej
rymt hemifrån:
Jaa, men de va inte länge
röntgats:
Nej,
krossat någons hjärta:
Tror de "/
nobbat någon
(som haft känslor för dig): Jaa "/
gråtit när någon dött:
Jaa..

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet:
Njaee
gud:
Nej,
mirakel:
Jaa,
aliens:
Njaa
magi:
Njee
ett himmelrike:
Jaa
tomten:
Jaa
änglar:
Jaa, min mamma och min syster är en
transformers: ?

BLANDAT:
är du kär i någon?
: Jaa
önskar du att du bodde någon annanstans?
: Jaa
tycker andra att du är attraktiv?
: Hoppas de :P
dricker du?
: Jaa,
använder du droger?
: Hatar dom, så nej !
vilket schampo använder du?: Olika

vilken parfym använder du?
: Olika
vad är du rädd för?
: Höga höjder
gillar du att tvätta?
: Mina kläder :P

 

Konstig lista, precis som mig :D God natt !

/ jen


Kommentarer
Postat av: Sara

Konstig lista Jennifer :) men det måste stå fel på den kärlek ska väll endå va Fredrik :s eller är det slut?.. Puss och kram

2010-06-15 @ 06:21:51
Postat av: jen

Svar, nej de 'är fredrik, de är inte slut :)

2010-06-15 @ 10:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0