:D!

Hellue! vaknade första gången vid sju imorse sen typ åtta och sedan vvid tjugo i tio och då bestämde jag mig för att ta mig upp. Tog ett glas juice (stavning?) och ett glas vanilj yougurt(stavning?) haha men det var gott allafall. Dagen idag vet jag inte riktigt hur den kommer se ut vågar inte riktigt bestämma något eller träffa någon eftersom jag inte vet hur jag kommer må idag. Men allafall vi får se. Ska väl ut och lägga mig i solstolen snart ett tag så man gör någon nytta på brännan allafall.. även fast det typ inte är någon ide eftersom Andre kommer vara dubbelt så brun när han kommer hem, då kommer man se kritvit ut brevid honom :O ?! ORÄTTVIST, fast har ju lyckad att få åka med han till Spanien sen lääängtar verkligen <3 Puss på er /s
Gottigotti:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0