Äntligen sommar!!

HELUE sötisar!
Nu har jag inte skrivit på flera dagar är verkligen ledsen men man har så mycket att göra när det är fint väder så får väl skylla lite på det. Igår köpte jag ny tröja och sen badade jag och var med Emma, otroligt roligt att vara med dig igen gumman har saknat oss. Sen åkte jag hem till älsklingen och sov, lika mysigt som vanligt.
Jag fattar inte hur det kan vara så varmt i vattnet redan , jag har badat redan två gånger nu i år på Rudan och det är inte ens kallt i vattnet ? det är ju jätte skönt. Idag vet jag inte riktigt vad som händer eller har träning ikväll, JIPPIE :D! sen vet jag inte. Men just nu sitter jag här i soffan och tror jag gjort den godaste smoothie EVER! hahah nej nu ska jag kolla runt lite på datorn sen städa igenom hela mitt rum det är ganska jätte dammigt (A) !
Tröjan jag köpte otoligt skön, dne är ganska lång så man kan ha den både som klänning/tunika men även med byxor till, 249:- BIKBOK!
Den gudomliga smootien, INNEHÅLL: Lite blandade bär, Vanilj yogurt och Hallonglass, Rekomenderar verkligen ;)!
Hej svejs så länge / Sandra

Kommentarer
Postat av: jen

snygg syster !

2010-06-04 @ 16:31:40
Postat av: lovisa

bikbok har nog världens snyggaste kläder typ :D

2010-06-08 @ 20:46:39
URL: http://chaitjej.blogg.se/
Postat av: Jespermonica

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-03-11 @ 12:59:24
URL: http://jespermonica.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0