Äntligen över !

Hej! är så glad att dagen börjar nå sitt slut! Vill bara tacka min underbara familj som har hjälpt mig igenom det här , Älskar er mest på denna planet<3

Just nu känner jag mig trött och helt slut men endå så jävla glad i morgon när jag vaknar upp så är min älskling hem,ma i Sverige ska bli så underbart att han äntligen kommer hem till mig och tar hand om mig har saknat honom så grymt mycket .. Har känts som en evighet när han varit borta. Men som sagt nu är allt över !

Nej ska krypa ner framför tvn nu måste vila upp min kropp puss ohc kramar sandra <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Lilla gumman, tack! Du har varit så otroligt modig och stark hela vägen....men glöm inte att man får vara liten och svag ibland också och jag finns här för dig. Puss och kram...nu sätter vi igång och njuter av sommaren!!!

2010-07-01 @ 18:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0