Älsklingen åker bort i 3 veckor!

Heeej! Vet att jag inte skrivit på några dagar men har inte haft tid eftersom jag har varit med min älskling, som nu är påväg till flygplatsen.
Sitter just nu hemma hos han och saknar han redan kan inte somna om heller men men.. Det kommer bli grymt jobbigt att vara ifrån honom i 3 veckor det längsta vi varit ifrån varann på ett år är liksom en vecka?
Men det kommer nog gå bra!
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra kanske hitta på något med syster? men det värsta är att jag typ mått illa i en vecka och börjar tröttna på att det aldrig går över...
Nej nu ska jag se en till film ögonlocken håller på att falla ner, puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0