Tidsfördriv!

FAVORIT...

Färg: rosa, svart

Plats: hemma
Spel: klädpoker?
Drog: ...
Film: Gustaf:D
Djur: Råttor
Affär: Cubus
Serie: cops
Café: paus
Skor: Flippflopp

BRUKAR DU...

Titta på dig själv i spegeln: Endast när jag sminkar mig eller fixar håret

Gnälla: Nope
Skrika: Nej
Sova: Dum fråga, JA
Ha ångest: Ofta
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: När jag inte sover med älsklingen
Ta droger: Nej
Klä dig i svart: Nja
Gå till kyrkan: Nej
Ljuga: Inte ofta
Hata folk: Nja, bara om det är äckliga fjortisar!
Lita på folk: Har svårt för det

NÄR...

Åt du senast: Vid 5 typ

Läste du en bok senast: Ett tag sen
Köpte du något senast: Idag tuggumi:D
Svor du senast: IDAG
Sjöng du senast: Idag hahah
Klagade du senast: Idag på att det var varmt :O!
Är det sommar: Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


VEM...

Saknar du: finns flera
Vill du döda: den
Rörde dig sist: pappa
Vill du slå: han just nu
Vill du kittla: inte på humör nu
Vill du prata med: Någon som fattar
Någon speciell: ...
Skrek du på sist: Bus
Vill du vara som: Henne
Vill du bli galet full med: hahah venne
Gjorde dig riktigt glad senast: Vet inte
Fick du sms ifrån senast: Söta lilla Emma:D <333
Ringde dig senast: Andre

HAR DU...

Några piercings: Öron,naveln,ögonbrynet

Förföljelsemani: va?
Någon annan psykisk sjukdom: Jag vet inte :P
Skadat någon: Jupps
Färgat håret: Jupps ofta
Brutit några ben: Nope, inte vad jag vet^^
Tvångstankar: m!
Några tatueringar: NE :( men snart :D
Egen dator: A:D
Bra självförtroende: ne
Komplex: ?
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Varit kär: many times
Blivit kär i någon på nätet: NJa
Stulit någonting: nej
Lämnat landet: jaaa
Rymt hemifrån: vet inte
Tuttat eld på nåt: nej:P
Gjort något olagligt: Va är det?


/ Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0