the end

nu är de slut, over, done ! jag vet inte om jag ska va glad eller ledsen ? visst är jag glad, men ändå är jag leden för att jag har förlorat världens finaste person som pojkvän, men han kommer alltid va den där speciella lilla saken i mitt liv, för han är waaaaaaaaaaaaay to speciell för att släppa ! jag vet att vi kommer klara av de här, och klara av att vara bästa vänner, för de gick förut, och de kommer gå nu, bara att vi har lite mer bagage den här gången, men allt kommer lösa sig. Och du vet Fredrik att jag kommer alltid att finnas för dig i alla lägen, ! Jag älskar dig ! Tack för allt gubben <3

/ jen


Kommentarer
Postat av: sandra

fin bild syster och bror!

2010-07-28 @ 12:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0