STOCKHOLM STAD!

Heeej sötisar :D! Idag blev dagen kanon trotts allt klagande från mig (A)  vaknade i natt av en riktigt god sömn haha idag vaknade faktiskt  Andre innan mig vilket är otroligt ovanligt men men. vi låg väl kvar och myste och pratade lite i sängen innan vi gick ner och åt frukost i ett kämpande om att få bort magvärken. Sen fixade vi oss och gick till bussen och sedan vidare till tåget där vi mötte Anton.
Anledningen till att vi åkte till stan var att jag skulle hitta en bikini men jag är ganska svår med kläder så det tog sin lilla tid.. men tillslut av alla ställen så hittade jag en överdel på Lindex? haha liksom av alla affärer. Köpte även en vit bh och en tjock tröja(korten kommer sen) Det blev lite handlande för Andre och Anton också. Till lunch blev det donken lika gott som alltid, vi gjorde inta så mycket mer utom att jag gick runt och klagade på mina skavsår och att jag hade ont i fötterna. På tåget hem somnade jag mot min älsklings axel jätte skönt, men sedan åkte jag och Andre till mig och har ätit lite god middag och bara kollat tv. Nu sitter jag här själv framför datorn och gör ingenting ska nog städa mitt rum lite nu efter jordgubbarna och grädden hehe puss på er Sandra <3 (bilder på det jag köpt kommer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0