STÄDNING!

Godmorgon! jag verkligen hatar att jag inte kan sova länge på mogonen för idag var en sån dag jag bara ville hoppa över och sova bort hela dagen, men icke. Så nu sitter jag här i soffan klockan nio och gör inte mycket, kollar Jims värld och äter macka. Idag har jag inte bestämt mycket eftersom jag fortfarande är hundvakt så blir man lite bunden eftersom hon inte är så lydig. Men har allafall att jag ska grundstäda hela huset, det behövs verkligen, sen ska jag packa eftersom imorgon blir det att åka till Dannmark klockan halv sex^^ . Nej nu ska jag ta en till macka och börja med städningen , pussisar sandra
Jag har en leopard på mitt linne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0