Mysigt!

Hej! eftersom mitt hjärta kom hem igår så har jag inte skrivit något tyvärr.. Men igår vart det bio med kompisar jätte mysigt. Vi såg kommissarie späck, den var helt okej men det är en film verkligen för folk med sjuk humor. efter bion vart det raka vägen hem till andre där vi spenderade natten.
Idag har vi varit på årsta med ganska många olika små människor, jag kunde ju inte bada då tyvärr men fick bättra på brännan bäst jag kunde, där uppe ensam på straden. Vi kom till stranden ganska sent så vid fem tog vi bussen till pappa för att äta middag. Mysigt Mysigt, imorgon så blir de årsta igen först åker vi dit med min familj sen senare kommer kompisar då vi ska umgås med dom, blir mysigt.
Nej nu blir det sov dags ska upp i tid imorgon eftersom pappa är en morgon människa blir det ingen sov morgon , vet bara inte hur jag ska få upp Andre imorgon det är verkligen inte lätt:P Men sov gott nu pusssisar sandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0