MYS!

Hej! igår var en bra dag! , började med att jag och älsklingen stog på baksidan och jag ägde han i strandspel, jag var mycket bättre han stog bara och klagade på mig. Sen bakade vi badkläder och åkte till årsta där det blåste som bara den men blev endå två dopp, senare kom Jack och Krille då dom bada sen började jag frysa så vi gick till bussen. Jag ,Lina och Andre åkte hem till mig i Savrtbäcken och tog det lugnt bakade egen pizza som vart super god, MUMS! sen drog vi vidare ner till Ramansjön och badade eller jag doppade mig och dom badade.. Sen påvägen hem gick Lina till bussen och jag och Andre hem till mig och jag somnade sedan i soffan till tv:n.. sen efter ett tag gick vi och la oss, så skööönt. Idag har vi inte gjort mycket ätit frukost och duschat,nu sitter jag här själv och ska snart vika tvätten. För älsklingen skulle hem till en kompis...
Bilder från landet:
haha orkar inet lägga in flera /puss /ssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0