Måndag!

hellue! nu har det inte blivit mycket skriva på typ två dagar tror jag det är, idag är det allafall måndag ooch vet inte riktigt vad som händer. Just nu sitter jag i soffan och har precis kollat på Götakanal två på tvn, min älskling ligger och sover fortfarande. Klockan är dock bara 12 minuter över 9 men jag kunde inte sova på grund av magont,som fortfarande sitter i :( . Men men Andre ska till en kompis och gymma idag så jag kommer inte kunna vara med han fören ikväll så vi får väl se vad jag hittar på, kanske träffar en kompis. Det är så surt just nu när jag inte får bada för det är liksom det man vill göra nu på sommaren så får man inte? fan för det asså. Men inom en månad ska det vara över så får försöka hålla huvudet uppe.
Men en sak är allafall grymt kul och det är att resan till spanien är beställd :D ska bli så grymt mysigt! nej nu sk ajag hänga upp tvätten så pappa blir glad och sen måla naglarna puss på er:D
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0