fuck

jag vet inte vad de är med mig, mitt humör har varit bra jätte länge, och idag är de skit ! jag och fredrik har haft de jätte bra jätte länge, men idag känns allt piss, vet inte om de är för att vi är med varandra hela tiden och de blir för intensivt, och snart ska vi till öland i typ en vecka och då vill jag inte känna såhär.. jag vet inte men känner mig äcklig, värdelös, oälskad, dum.. jag vet inte.. förlåt fredrik, du vet att jag älskar dig vill inte att de ska gå ut över dig, för du är bäst för mig, och du vet att jag älskar dig av hela mitt hjärta, du är mitt allt !
mamma är också borta och de gör inte saken bättre, vill att hon ska komma hem och prata med mig, krama mig, hålla om mig när jag gråter och pilla i mitt hår och säga att allt kommer bli bra tills jag somnar ! men nej hon är i Danmark, mamma, jag saknar dig !
döda mig eller nått

/ jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0