FRÅGESTUND!

HEEJ! vaknade för en timma sen så sjukt varmt i rummet gick inte att ligga kvar där inne , men älsklingen verkar kunna. Så nu i en timme har jag hängt lite tvätt och plockat undan det "värsta" som pappi bad mig göra, så nu ser det helt okej ut. Har bara rummet kvar som ser ut som ett bombnedslag, jag vet inte vad som hänt förut var jag jätte duktig på att hålla fint i mitt rum? jag måste börja sköta mig igen!
Idag ska jag först vara med min älskling ett tag för imorgon åker han till Båsta en vecka med sin kompis och på torsdag morgon åker jag till Dannmark med familjen så vi ses inte på en vecka. Men det är skönt att vi är borta samtidigt så det inte blir mer än en vecka liksom. Sen mer så ska jag åka hem till mamma för att spendera dagen med min syster, vi har tappat kontakten grymt mycket och det suger verkligen för hon är allt för mig. MEn vi lär nog prata en hel del så det blir skönt, kan ju tyvärr inte åka och bada eftersom jag är hund vakt åt bus.
Nej nu ska jag kolla lite mer på datorn och sen äta lite frukost, ha det gött på er ,
jag ville också säga att idag blir det frågestund så har ni några frågor så är det bara att ställa dom! /sandra
Min älskling (BUS)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0