Fika&umgänge!

heej , igår vart en jätte rolig dag må jag säga, det hände ett och annat. Först mötte jag Lina i handen och vi fikade och kollade runt lite sen åkte vi vidare till vh och jag färgade slingor i hennes hår, dom blev super bra. Sen gick vi ut och typ mötte Emma och Marcus och satt och snacka sen tog vi en tripp till tungelsta och mötte Anton. I tungelsta hände inte mycket så vi åkte typ hem, Fodas hämtade oss jätte söt. Sen hämtade vi upp jennnifer och drog vidare till donken haha mysiiigt! Hände inte mer den natten utom att jag och Lina satt uppe och kollade på Prison break till 5 i morse.
Idag har jag inte gjort mycket alls har skit tråkgit...
lite bilder från igår allafall:
Du är verkligen allt för mig min ängel <3
Du får leendet att sitta på mina läppar
/ s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0