:D!

hellue , eller god dag kanske man får säga. Idag somnade jag i soffan och där sov jag hela natten hann duscha och fixa naglarna sen pang bom så sov jag. Just nu sitter jag i soffan och är jätte hungrig, väntar på att pappa och Jessica ska komma hem med något ät bart. Dom sa att dom skulle komma vid elva och nu är klockan halv tolv.. det går snart inte längre.
Idag så ska jag inte göra så mycket vid typ halv två-två kommer min älskling hit har saknat honom även fast vi typ varit ifrån varann i typ 3 dagar. Men ska bli skit mysigt att få vara med han så mycket nu. Först imorgon åker jag med hans familj till hans land i Flen sen den 4 så åker vi till Spaninen och är där en vecka ska bli så mysigt assså, ska bli skönt att komma bort ett tag.
Nej nu måste jag börja packa lite kanske hahah pus spå er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0