BORTA BRA MEN HEMMA BÄST?!

Jaa nu är jag hemma igen vet att ni har saknat mig jätte mycket säkert? men jag har haft jätte mysigt allafall. bilresan till Dannmark var väldigt lång men gick bra endå med mycket sovande. När vi kom fram så fick vi stuga nummer 2 och stugorna var hur söta som helt och sen fanns det pool,stutsmattor och massa saker för barn att leka med(mindre barn).
Dagarna var jätte mysiga där och sen var vi även på legoland två dagar det var också jätte mysigt inte så roligt för fanns ju bara saker för småbarn men mysigt som bara den. TUR ATT JAG ÅKTE MED!
Sen vart det hemgång från Danmark en dag tidigare och då blev det att ta in på hotell i Ullared klockan ett på natten sova och sen upp tidigt. Vi var väl vid Ullared vid halv nio och har shoppat järnet , var skit kul, sen var det bil resa hem och nu är jag hemma. Ska bli så skönt att sova i sin egen säng i natt , det enda som saknas är bara min älskling som är i Båsta, men torsdag morgon blir det att åka hem till honom och väcka honom.
Nu blir det bilder:
Färjan till gbg:
Viktor
Pappa,Jessica
Jag,Jessica, haha
Stugan/campingen:
stugan
Jessica,Pappa .. promenad
Jag,Jessica
Frukooost
Stranden/Vejle:
pappa
Jessica,Viktor,pappa
Fin utsikt
Båten till gbg (hem):
Jag
Pappa gillar öl
Viktor gillar glass
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0