Torsdag 16/12 - 10 hahaha!

Ja idag var det ju så att vi skulle in på dramaten och se "lilla sjöljugfrun" på teater och vi trodde att den skulle vara helt okej.. men hallå fy fan va dåååålig den var det gör jag verkligen aldrig om kan jag säga! Sen gick jag och Stolle och till tåget och åkte hem så fort vi kund ei snöstormen. När jag kom hem satt jag lite vid datan och sen åt jag lite middag gott. Efter det vart det lite cops och sen nu har jag bäddat rent och städat mitt rum det blev mysigt. Nu gör jag inte så mycket ska se paradise om typ tio minuter och idag är det final shit asso! undra vem som vinner tro Emanuel haha ! Juste idag är jag ganska glad eller nu är jag glad för imorgon ska jag sova hos världens bästa kille :D Andre shit va jag längtar haha jag är konstig jag vet :O?
nej nu måste jag stänga ner och gå till tv:n / sandra
Någon som vill komma och göra mig sällskap i natt :)?
Fett gullig jag är assoe!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0