Min vecka 49!

hej vet att jag är lite seg på uppdateringen hahaha men men just nu ligger jag i sängen efter en varm och skön dusch vart inpackning på det nyklippta håret känns väldigt bra. Är jätte nöjd med både färg och klippning bara att håret är så kort men hade ju inte direkt något val efter som det var så slitet. men men såhär kommer min forsatta vecka se ut :
Onsdag: skola,plugga,jobb,hem till mamma
Torsdag: Skolträning,skola, plugg?
Fredag: Träffa viktor :)
Lördag: Nackaforum med pappa,Match, julbord med tt damer och herrar
Söndag: träffa någon? , Statslagsträning
Här får ni en gullig bild på mig som är tagen för några sekunder sen hahaha

Kommentarer
Postat av: Oveandrine

Very Good! I love it.

2011-06-14 @ 12:08:19
URL: http://oveandrine.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0