Julen!

oj oj nu har jag inte skrivit på flera dagar känns det som ! Men men julafton var bra fick massa fina presenter och det var jätte mysigt. Vi var som sagt tjugo pers men de gick ganska tidigt, så jag somnade tidigt det var skönt. Dagen efter så åkte jag ut till landet och firade jul med mamma och mammas släkt var också jätte mysigt fick fina presenter och fick bada bastu guuuuuuuuud va skönt det är !
Sen igår åkte jag hem från landet och bror hämtade mig i vh och vi åkte sedan vidare till farsta där det var sjukt mycket folk, men fredrik handlade allafall en tröja och jag ett armband till Andre. Senare på kvällen åkte jag till Andre ett tag och lämnade presenten........... ångrade nästan att jag åkte dit... men men sen kom palm och sov hos mig hemma hos mamma mysigt:D!
Juste glömde säga att efter farsta åkte vi hem till brors pappa och kollade på deras hundvalpar dom vad sååå söta!!
/san

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0