Jennifer

Dag 6 " min dag " är lite tråkig så jag hoppar den :P

Min bästa vän

Jag hade en riktigt bra bästa vän för någon månad sen, men den tiden är över. tyvär, älskade värkligen den ungen, hon gjorde min complete ! men men, man växer ifrån varandra och ändras, naturens gång. men trodde aldrig att naturens gång skulle få oss att gå ifrån varandra.



( Lotta & Jag )

men jag har 3 bästa vänner, min mamma som jag kan prata med om allting, hon förstår mig för hon har gjort samma misstag och tagit samma snesteg som jag har tagit. hon är den bästa människan i hela världen, jag älskar henne med hela mitt hjärta, min mamma är bäst !



Min lillasyster, hon är den personen på jorden som betydär mäst för mig. jag skulle dö för henne, jag gör allt för henne. hon är min prioritet 1 i livet. hon får mig alltid glad och hon håller om mig när jag är ledsen. de va längesen vi hade våra skratt attacker, men dom kommer när hon mår lite bättre i sitt psyke, och lillasyster du vet att jag finns när du vill skrika, gråta, slå, spotta, och skratta ! jag kommer alltid att ta dig i min famn när du vill falla, jag kommer ha dig på mina axlar när du inte orkar gå längre. du gör mig så levande, jag älskar dig



Erica, vi blev vänner för länge länge sen, vi hade en underbar tid tillsammans för länge sen, men sen hände något och vi slutade prata och umgås. våra kvällar va så mysiga, vi satt under fläkten och rökte, drack té, pratade om allting mellan himmel och jord. vi badade tillsammans, gick ut med hundarna, målade naglarna, och bara va helt konstiga. och den tiden har nu kommit tillbaka för oss, och de är jag så otroligt lycklig över. du förstår mig, och de är de inte många som göra, jag älsar dig min lilla bubbi, tack för att du alltid finns där !!



Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick

/ jen

Kommentarer
Postat av: sandra

TACK gumman jag älskar verkligen dig också du är mittt liv älskade storasyster!

2010-12-21 @ 14:51:04
Postat av: Mamma

Jag blir så rörd av det du skriver...Älskade,älskade unge!!!

2010-12-22 @ 09:01:24
Postat av: erica

sötnos du är så gullig, glad att vi har det vi har igen! i love you mucho mucho!!

2010-12-22 @ 21:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0