Jennifer

vad är kärlek ?
För mig kan kärlek vara så otroligt många olika saker. jag har en kärlek till min mamma, min lillasyster, min pojkvän och min bästa vän, men jag älskar även min hund. men kärleken asso kärlek med stort K, kan jag försöka förklrar hur jag tycker att de är.
Kärlek är när de är fjärilar i magen, man mår illa när man ska träffa den personen man är kär i för man är så nervös. tunghäfta och bara babblar på om ingenting. man vill bara vara med den personen 24 timmar om dygnet, och saknar den personen dirket när man lämnat varandra. när man kan ligga och pussas och kramas i 4 timmar och de känns som tiden går för fort. när man kan prata med den personen och han/hon lyssnar. man vill hålla den personen i handen när man går ute för att visa upp att han/hon är min och inte din. allt som jag skrivit är kärlek för mig, men de finns så otroligt mycket mer, men de är så jag känner för min pojkvän.
( Mattias, jag älskar dig )
Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick

/ jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0