hmmm...!

Jag blir svag i din närhet och du gör mig varm inuti, Jag älskar dig för den underbara kille jag vet att du är och det kommer jag alltid att göra..Men du har verkligen sjunkit i mina ögon jag trodde verkligen jag kände dig?
Men jag hade tydligen helt jävla fel. Du ville få mig och må dåligt , och vet du? Grattis du lyckades. Men som du betett dig och varit mot mig den sista tiden så är du verkligen inte värd mina tårar längre, JAg vet att tårarna kommer komma igen men det är inte på grund av hur du är mot mig eller hur du vill få mig att må, utan det är på grund av att vi hade verkligen något fint och jag förstörde drömmen som verkligen var sann. Men jag kommer ta mig upp igen för jag är stark och jag kommer klara det här för du har fått mig att verkligen sjunka till botten men jag tar mig upp och jag kommer lyckas nå toppen endå....
/Sandra <3

Kommentarer
Postat av: STEPHANIE NILSSON

HEJ! Varmt välkommen in & anmäl dig till veckans blogg :D

KRAM! ♥

2010-12-08 @ 00:12:02
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja gumman...du är stark...och du kommer att må bättre. Älskar dig...

2010-12-09 @ 23:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0