FREDAG hos ANDRE <3!

hej hej ! igår var det fredag och vi spelade skol dm hela dagen eller ahh nästan , första vann vi mot friia med 14-1 och andra vann vi med 10-1 mot värmdö det var kul fast skulle varit roligare med lite mer motstånd. Efter den åkte jag till västerhaninge och mötte upp min käre vän Lina och vi typ satt vid stationen och pratade om allt och ingenting. Saknar verkligen Lina som flyttat här ifrån! Sen efter typ en och en halv timme åkte jag tillbaka till handen och köpte ett par strumpor. Sen hoppade jag på Andres buss i handen så åkte vi hem till honom. Hemma hos han typ gjorde vi inte så mycket pratade kollade film och åkte och handlade godis. Vi hade jätte mysigt men somnade typ vid nio haha
SÖTASTE!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0