FAN!

Jag vet inte vad jag ska skriva.. Mår så konstigt just nu.. Önska bara jag kunde göra allt ogjort du fick mig må bra jag levde som en prinsessa i din närhet vad har jag gjort.. jag vill bara vara i din närhet hela tiden för det är då jag mår bra jag kan inte må bra utan dig vill bara ha digs om min igen nsälla du måste komma tillbaka och ge mig en chans vet att jag inte förtjänar det egentligen men snälla?! jag vet inte vad jag ska göra annars, du är det jag lever för just nu vill bara att du ska förstå att jag aldrig ska göra dig ledsen igen du är ju min prins och jag skulle göra avd som helst för dig snälla.. ! Vet att du inte litar på mig eller någoting just nu men snälla jag skulle aldrig i hela mitt liv såra dig igen så som jag har mått över att få dig må dåligt är det värsta jag varit med om. Du är allt och du är värd det bästa men snälla jag behöver en sista chans?
Jag älskar ju dig .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0