DUSCH!!!

hej:)! kom precis hem från träningen som gick helt okej hatar bara en viss person men vill inte nämna några namn fattar bara inte hur man kan hata en person så mycket ! Haha, men nu ska jag allafall ta en skön dusch och raka benen och ha hår inpackning och duscha väldigt länge. Sen imorgon blir det att passa lillebror på morgonen kanske ta med han till skolan det får vi se för min älskade syster ska tömma knät igen stackarn! börjar allafall kvart i elva och sen slutar ganska tidigt hoppas jag. Efter skolan blir det att träffa marcus och vi ska typ ligga och stirra upp i taket hahah vi kommer ha roligt ja! sen senare ska jag träffa Martin och vi får se vad som hittas på. Nu måste jag duscha Puss och hej ^^
sexig man är såhär efter träningen /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0