DAG 2- på listan!

Min första kärlek det är svårt att avgöra liksom men min första riktiga kärlek måste jag säga är Andre Schibort. Vi var tillsammans i typ 1 år 5 månader. Andre är nästan två år yngre än mig men var världens bästa pojkvän. Vet inte vad man ska säga riktigt, mådde verkligen bra med honom men nu är vi tyvärr inte tillsammans längre men  jag hoppas det inte förblir så. Han spelar hockey i västerhaninge och är bra på det haha nej men nu blir det bara konstigt dte var lite om min första kärlek haha
miss u <3

Kommentarer
Postat av: S

Du gör slut, han blir skitledsen, du tar tillbaka honom, du gör slut, han blir skitlsedsen etc. Hur orkar du fortsätta hålla på så mot honom?

2010-12-17 @ 23:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0