SPANIEN!

Hejsan svejsan Sverige! haha eller borde man säga folket kanske?
Jag är just nu på semester med min älskling och hans familj i Spanien och vi har otroligt fint väder, idag måste det minst vara 30 grader ute och strålande sol. Vet att ni säkert blir jätte avudsjuka nu, eller vad är det för väder där hemma i stockholm?
Ska berätta lite om vad vi gjort inte fatt det är så mycket att säga men lite finns det allt, vi har badat varje dag etersom det varit kanon väder, vi har varit och hälsat på Andres morföräldrar på sjukhusaet, vi har varit på resturang och ja lite mer smått och gott..
Jag börjar nu att längta hem lite eftersom jag inte träffat pappa på snart två veckor och mamma och syster på typ 3 veckor så det är lite jobbigt såklart men det ska nog gå bra tills jag kommer hem. Men nu är det lunch som gäller och det blir pizza mmmmmm:)
Puss på er va inte för avudsjuka ;)
/sandra

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Saknar dig med gmn!! <3

2010-08-09 @ 23:31:40
URL: http://itsonlymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0