SLUTAR 16.40!

GODMORGON VÄRLDEN! sitter här hemma hos älsklingen och är aldeless ensam hemma:O? hehe , ska snart gå ner och äta frukost och sedan ska jag sminka mig. 09.28 måste jag ta bussen här ifrån och ja idag har vi skolfoto! Vill egentligen inte vara med men mamma vill ha nya kort på mig så har väl inget val då. Mer idag ska jag inte göra mycket slutar klockan fem och sedan ska jag till gymmet med pappa och sen vidare till träningen. Kommer bli en jobbig kväll, nej gud va min mage kurrar hörs ikväll om jag orkar annars i morgon ha en bra dag puss sandra <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra där gumman...mamma vill ha kort!!! Puss o kram

2010-08-31 @ 22:14:45
URL: http://likehuldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0