SKOLSTART!

heeej! förra inlägget jag skrev verkan har försvunnit fattar inte hur? jaja men så blir det ibland då. Idag är det första skoldagen är lite spännande såklart ska ju börja om ettan och gå barn och fritid. Hoppas jag och Emma sötnos går samma klass heheheh! nej men det ska bli roligt hoppas klassen och lärarna är bra. Igår var jag på bio med syster,bror,andre och jack , vi såg VAMPYRER SUGER och den var verkligen inte bra(eller så är det jag som har dålig humor). Men ah jag tyckte inte den var bra men det tyckte dom andra jag somnade till och med på slutet hehe..
Nej nu ska jag kolla tv och vänta på att vi ska åka jag ska möte Emma i vh sen hem ett tag eftersom jag börjar elva:)
Pusss sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0