när ? var ? hur ?

jag vet inte, men har varit så nere och börjat må illa igen "/ jag borde inte må dåligt av vissa anledningar men de gör jag ändå.. vet inte vad jag ska äga eller göra, de ända jag vill är att inte hamna i de där hålet igen, för då kommer jag gräva ner mig ordentligt och jag vill inte att personer runt omkring mig ska behöva hjälpa mig upp ännu en gång. Men de är så många saker som spelar in, de störta är vell att jag aldrig får ett jobb, även fast jag försöker och försöker, och sen tror fol att jag bara sitter på arselt hela dagarna och inte gör ett skit ! sen vil jag ha mitt körkort, men de ska jag ta snart också, innan vintern ska jag ha de i min hand ! sen vill jag träffa någon, någon som är bra för mig, någon som ser mig för den jag är, för jag är en speciell person och säger vad jag tycker och tänker och de skrämmer ofta folk, men jag tänker inte ändra mig för att personer inte tycker om de jag säger eller gör. saknar min bästavän, hon är i falun och jag har inte träffat henne på 3 veckor snart ! fan lotta kom hem och gör mig glad igen !!

/ jen


Kommentarer
Postat av: T

Du ska absolut inte ändra på dig, du är den du är och ingen annan är som dig. DU är bra precis som du är! Jag önskar att jag kunde göra mer för dig !

2010-08-31 @ 16:29:11
Postat av: Maria ^^

Jag håller med DU är som du är. Dom som tycker att du är annorlunda får väl tycka det. Du är speciell på ett set som ingen annan kan vara :)



2010-08-31 @ 16:50:52
URL: http://juanitas.webblogg.se/
Postat av: mamma

Min lilla älskling...du ska inte ner i det där hålet...jag finns här för dig...vi ska kämpa nu. Puss älskar dig alltid!!

2010-08-31 @ 22:16:20
URL: http://likehuldt.blogg.se/
Postat av: din kusin guess who :)

kusinvitamin , alltid den bästa <3 loove u <3

2010-08-31 @ 22:54:51
URL: http://baraenmandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0