MIN HELG!

HEJSAN! nu är det så att jag sitter hemma och väntar på mitt lilla hjärtegull var på dåligt humör men hoppas han kommer och piggar upp mig. Imorgon blir det upp tidigt eftersom jag spelar dam-dm i helgen och har första matchen i löthallen i sundbyberg klockan 10.00 mot Duvbo Div 2, andra matchen blir av klockan 17.00 i samma hall mot Råsunda Div 1 och sista är på söndagen i samma hall klockan 12.00 mot Töjnan Div 3. Ska bli en rolig helg hoppas man får spela mycket. Ikväll ska jag bara ta det lugnt som sagt kommer min älskling hit snart men han åker vid fem och kommer senare tillbaka ikväll eftersom han har träning.
nej nus ka jag ta mig en muffins som min syster baka igår puss på er:)
haha mina ögon ser ut som ett cp:D:D:D men dte bjuder jag på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0