jen

har inte skrivit på ett tag ( igen ) men nu en lista,

Någon som:
Förstår dig: Lotta, mamma
Du saknar: Lillasyster, som är i spanien
Du hatar: Jaa, no names

Vem:
Kramade dig senast: Fredrik,
Pussade dig senast: Lotta,
Ringde dig senast: Pappa
Ringde du senast: Lotta,
Var hemma hos dig senast: Fredrik,
Var du hemma hos senast: Lotta,

Har du:
Ätit något idag: Jaa,
Pratat med någon idag: Nej :O joo !
Gråtit idag: Nej,
Skrattat idag: Jaa :D

Jag:
Vill ha: Pengar, jobb, och dig
Är rädd för: Mörker, ensamhet
Svär ofta: Jaa,
Sjunger i duschen: Kan hända,
Är du en morgon person: Nej, inte längre..
Skulle du kunna ha pyjamas på dig i skolan: Nej, inte längre.. :P
Är kär i kärleken: Tror de blir så, 
Skrattar åt mina egna skämt: Jaa, ingen annan gör ju de
Vill ha barn: JAA !
Skulle göra plastikopertaion om det var ofarligt och gratis: Absolut ! ska göras i varje fall

Har du:
Glasögon/linser: Nej, vill ha glasögon, grymt fint !
Jobb: Jaa, snart :)
Färgat håret: Hmm, ett antal gånger
Bra självförtroende: Jaa, faktiskt
Varit kär: Jaa,
Gjort något olagligt: Jaa,
Brutit ett ben: Nej
Gjort något jag lovat mig själv att inte göra: Jaa..
Smugit ut utan lov: Jaa,
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Jaa,
En hemlighet som ingen vet: Japp,
Sovit en hel dag: När jag varit bakis,
Somnat gråtande: Japp,

Brukar du:
Titta dig själv i spegeln: Always !
Ha ångest: Ibland,
Drömma mardrömmar: Njae, de händer
Klä dig i svart: Jaa,
Lita på folk: Finns få jag kan lita på

Sista person som..:
Sov i din säng: Fredrik
Fick dig att gråta: Fredrik,
Skrek på dig: Lotta :P
Du fick sms från: Min bästevän lotta !

 



/ jen

Kommentarer
Postat av: sandra

kommer hem i natt :)

2010-08-10 @ 12:18:52
URL: http://likehuldt.blogg.se/
Postat av: Obxquzdvlpplvdzuqxbo

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-04-27 @ 21:32:23
URL: http://obxquzdvlpplvdzuqxbo.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0